Tryggt och harmoniskt
Att känna sig osäker är helt naturligt under uppväxten. Under åren som går bjuder livet på många upplevelser som man lär sig av. Man upptäcker sig själv och i och med det växer självförtroendet. Man vågar tänka och vara självständig. Man kommer till insikt om vad som passar en, och ungdomens tvekan och kaos ersätts av mognad och lugn. Äntligen i perfekt balans med sig själv.